ordspya.

gårdagen slutade inte särskilt bra. 
började få ökad ångest ett tag efter att jag börjde dricka. 
vet inte riktigt vad det berodde på heller då jag kände alla som var med där, 
och jag brukar klara mig rätt bra då. 
sen blev det hundra gånger värre då jag kom till krogen, 
det var massor av folk och det fanns inga hörn lediga där jag kunde sitta, 
som jag annars brukar göra för att minska kaoset en aning. 
var kvar så länge jag orkade sedan kom min sambo och hämtade mig. 
ångesten var kvar och blev om möjligt ännu större när jag i mitt påverkade tillstånd erkände för honom att jag inte ätit något under dagen. 
väl hemma beställde han en falafelrulle med fetaost åt mig. 
om det inte varit natt och jag hade varit för vinglig på benen för att gå ut hade jag promenerat bort det värsta av ångesten. 
men nu blev det som så att jag proppade i mig hela rullen istället, trots att det gjorde ont i tänderna att äta och trots att jag inte alls var hungrig. 
vad gör jag sen? spyr upp maten? nej, jag behåller den och däckar i sängen. 
fuck. fuck. fuck. 
första tröstätandet/hetsen utan att spy i år. 
21 dagar klarade jag. 
men nej, nu ska jag klara resten av året. 
nu ska jag strunta i att det var en dålig kväll. 
nu ska jag bli smal och må bra!

♥ kommentarer på inlägget:
amlikethis säger:

Sv:Ah, jag vet..man kanske ska städa oftare då!;]

klockan 18:23:09, den 2012-01-22.
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
S säger:

SV: Du förtjänare fina du!

klockan 21:16:26, den 2012-01-22.
URL: http://iwanttobeskinny.webblogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?