just nu

så vill jag bara dö. 
+ 0.6 hg, 1 helt kilo till första delmålet. 
jag som trodde jag skulle nå det idag. 
och så tror jag att jag är sjuk. 
jag vill bara snabbspola till att vara smal. 
jag vill bara aaaaaaaaaaaaaahg jag vet inte. 
dö lite. 
orkar inte träna. 
kört lite ab circle pro, 
men inte promenerat alls. 
vart försvann motivationen? 
varför fortsätter jag att hetsa? 
varför är jag så värdelös
och varför förtjänar jag att vara olycklig. 
för att jag är definitonen på operfekt.

♥ kommentarer på inlägget:
Nicole säger:

Håller med, vill bli smal nu!!

klockan 16:23:49, den 2012-01-27.
URL: http://nnicoles.blogg.se/
Hedvig säger:

Alltid tryter motivationen, det är för att kroppen inte orkar. Jag har försökt att bli frisk två gånger, och just nu sitter jag och mår dåligt för att jag ätit hur mycket godis som helst. Önskar också att jag fick vara så smal som jag vill, men nej det får man ju inte. Men egentligen, varför bryr sig folk? Jag är ändå ingen speciell, och jag tror inte att det skulle vara så många som skulle sakna mig. Snacka om ångest...

klockan 21:13:29, den 2012-01-27.
URL: http://hedvigeriksson.devote.se

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?