gympaaa

Varit på gympa, 
sämsta gången hittills. 
mina 140 kcal räckte inte långt energimässigt
så jag var fullständigt svimfärdig redan halvvägs genom passet. 

Har skaffat mitt efterlängtade gymkort nu! 
hann inte träna innan gympan så jag ska dit imorgon. 
testa allting och träna så mycket jag bara orkar! 
pepp! 

Dagens träning: 
promenader: 45 minuter, - 246 kcal
gympa: 1 timme, - 608 kcal 
totalt: - 854 kcal
(ska förmodligen ut på en liten promenad till. 
ciggen är snart slut...)

VART ÄR NI FÖRRESTEN? 
17 personer som kikat in idag, igår var det 46? 
oh well.

♥ kommentarer på inlägget:
Hedvig säger:

hade du bara ätit 140 kcal på en dag?

klockan 19:42:47, den 2012-02-01.
URL: http://hedvigeriksson.devote.se

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?