full fart!

har varit igång hela dagen. 
hade ett kort möte på stan på förmiddagen så jag gick hemifrån långt före jag hade behövt gå egentligen. 
tog en lång promenad dit, genom "halva stan". 
efter mötet köpte jag vattenflaska och yogamatta på hälsokostaffären. 
sen kunde jag inte hålla mig från att kolla in gymmet jag funderat på att börja på. 
oj, vad det var fint. väldigt dyrt dock. åh, jag vet inte. värt det kanske? 
saken är ju den att det finns ett gym som kostar lika mycket per år som det här kostar per månad (då räknar jag inte ens med att det är en öppningsavgift till det dyrare gymmet)...
fast det dyrare kändes mer... jag. och då får man gå på så mycket gruppträningar man vill; dans, core, body combat osv. SÅ LOCKANDE!!!!
jag vill vara rik.
och smal.
och ha en fast kropp. 


morgonvägningen visade på - 2 hg. blev lite besviken eftersom jag gympat och allt igår. 
fast det är inte så konstigt egentligen; gick ju ner 7 hg dagen innan + att jag känner av mer muskler nu, och det väger ju lite. så nej, jag är fan nöjd! 


edit: har inte ätit något idag än, är inte heller hungrig. skönt. ska bara hålla mig från att äta något litet, brukar bli hungrigare av det.



♥ kommentarer på inlägget:
Elsa säger:

SV: Alltså, jag älskar imovane, men bara känslan man får av dom om man INTE sover :P haha



Jag har ännu inte fått några nya, utan har fortfarande imovane, men har en läkartid i mitten av feb. och då ska jag komma med en lååååång önskelista :P hahaha

klockan 13:42:38, den 2012-01-18.
URL: http://likeair.blogg.se/
Elsa säger:

SV: Haha ja, det är en underbar känsla :P

klockan 13:52:52, den 2012-01-18.
URL: http://likeair.blogg.se/
Little J säger:

Jo, det är jättebra ju! :) Det är inte bra att gå ner för fort heller, då är risken större att man går upp de igen! Och 4 kg på 3 veckor är MKT! :P



Haha ja men eller hur ! Nått måste göras, annars kommer jag väl äta de själv :/

klockan 13:54:19, den 2012-01-18.
URL: http://minimalistic.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?