ett halvår sedan:

"Just nu vill jag gå tillbaka till ätstörningarna.
Jag vill omfamnas av mattvång & viktras.
Hetsäta för att sedan spy upp allt igen.
Låta bli att äta.
Sedan hetsäta igen efter ett tag.
Kräkas. Äta mer. Kräkas. Inte äta alls.
Just nu tröstäter jag bara,
och det är den värsta formen av ätstörning för mig,
eftersom jag går upp så mycket i vikt av det
och det får mig att må otroligt dåligt.
Jag behöver vara självdestruktiv,
och eftersom jag inte får skära mig
och eftersom tröstätandet har sina STORA nackdelar
så känns min förra rutin med hetsätning/spy/inte-äta-alls/och-så-om-igen bra.
Chansen att faktiskt kunna gå ned i vikt av det på köpet känns awesome."

det börjar gå åt rätt håll nu. 
äntligen.

♥ kommentarer på inlägget:

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?