day 6

day 06: do you binge? if so, explain why you think you do.
ja. har mer eller mindre gjort det hela livet. 
det började när jag var liten, då snodde jag mat ur skafferiet när ingen märkte och hetsåt i rummet eller badrummet. 
jag är period hetsare, det är bara det att de perioderna är väldigt långa och ihållande. 
jag har ofta svårt att sluta äta när jag väl börjat.
jag vet inte om jag vill ta upp så mycket mer nu,
har skrivit på dethär inlägget flera gånger då jag får panik och andra jobbiga känslor gällande hetsätning.
det är så känsligt för mig.
mat is a bitch.  


♥ kommentarer på inlägget:
Elsa säger:

SV: Japp, jag har börjat den idag ;)

Ligger just nu på 107 kcal, så får plats med lite middag också :P



Så, nu kör vi! :D

klockan 17:23:12, den 2012-01-23.
URL: http://likeair.blogg.se/
Elsa säger:

SV: Haha, ja det ska man :P

Så, det kommer vi absolut att klara huuur bra som helst =)

Det är ju liksom hur många kalorier + man ligger varje dag som är gränsen :P



Man kan liksom äta 5000 kcal om man så skulle vilja, bara man tränar bort minst 4600 kcal :P

klockan 22:12:48, den 2012-01-23.
URL: http://likeair.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?