14/2

morgonvikten låg på 68,3.
- 4 hg sedan igår.
24,2 i bmi.
12,3 kg till min officiella startvikt
och 9,4 kg lättare än vid årsskiftet.
jag kan känna mina höft- och revben så mycket tydligare.
fantastiskt egentligen.
tror till och med att det snart blir en bild på den skyddade,
eventuellt redan imorgon.

haft samtal idag,
efter det har jag bara legat hemma i soffan.
är megasjuk så hoppar över gympan idag.
nu ska jag powerstäda och sedan börja laga mat,
för vi får middagsgäster.
tacogratäng, sjukt onyttigt egentligen, är ju nästan bara ost.
men men. ska försöka att bara ta lite lite lite.

har 78 olästa inlägg via bloglovin,
och jag hinner inte läsa förrän kanske ikväll heller.
trist.

hoppas ni har det bra.
stay strong.

♥ kommentarer på inlägget:
Percy säger:

Har du gått ner tio kilo sen nyår? wow. ♥♥

klockan 13:05:54, den 2012-02-17.
URL: http://butterflykisses.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?