roadtrip.

morgonvikten låg på 68,3 (eller om det bar ,4 ?). neråt iaf.

snart bär det iväg mot Åre!
vet inte om jag kommer kunna blogga något förrän jag är tillbaka, men det tror jag nog,
för har med mig både datorn och mobilen. beror väl mest på om det finns tillräckligt med signal där vi ska bo för att kunna ansluta till internet.
hur har ni det?
kram!

♥ kommentarer på inlägget:
s. säger:

Jag förstår dig, däremot kan den personen vara ngn jag inte känner heller. har alldeles för många okända människor på min facebook. dags att rensa kanske? du är så duktig! lycka till med din viktnedgång.

(att vara förkyld är perfekta anledningen till att slippa äta, man känner ju ändå ingen smak. hihi)

klockan 18:06:28, den 2012-02-16.
URL: http://sofiakollenhag.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?