random.

gårdagen slutade inte alls bra kalorimässigt. 
vågar inte ens räkna ut vad jag hamnade på.
Men det var inte särskilt mycket egentligen, 
dock långt från målet. 
Så ja, första dagen med min diet gick inte alls bra, 
så jag börjar idag istället. 
- 350 kcal som mål, just nu ligger jag på - 141 kcal efter promenad och två energidrycker. 

anyway, 
igår gick jag ut. 
fast jag hade bestämt mig för att inte dricka på ett bra tag. 
blev en del vin. 
träffade min syster på krogen, 
så jag följde med henne hem och sov över där. 
vi delade på en falafelrulle också... 
känner mig superdum, 
skulle ju verkligen kämpa, 
och det känns inte som att jag alls gjorde mitt bästa. 
tror att det spelade in att jag glömde ta min anti-depp igår, 
fast jag vet inte, dålig ursäkt bara förmodligen. 
imorse fick jag panik för att min våg var hemma. 
men syster promenerade med mig hem till mig, 
och jag vägde mig så fort jag kom hem. 
förväntade mig att jag skulle väga runt 68.x, 
men nejdå! 67,0 kg
(såg till och med 66,7 ett tag.)
glad glad glad. 
imorgon SKA jag ligga på 66,x! 
nu ska jag vara social med min syster tills hon ska iväg, 
sen ska jag läsa era fina bloggar!

♥ kommentarer på inlägget:

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?