nya tag. igen.

Idag börjar jag om, 
idag gör jag rätt. 
Idag hetsar jag inte, 
idag spyr jag inte. 

Idag ska ångesten lämna mig ifred. 
(Haha, som att jag skulle kunna bestämma det..) 

Nya tag nu, igen. 

Någon som vill köra igång med en tävling av något slag? 
Behöver någonting att fokusera på.

♥ kommentarer på inlägget:
V säger:

Sv ja eller hur!



Du skrev att det inte är du som bestämmer över om du ska vara fri från ångesten men det är det verkligen! Det sitter i huvudet! Bara! Så se till att bestämma dig. Ta tre gånger när du BESTÄMMER över dig själv. Efter varje gång du på riktigt har sagt nej till dig själv kommer du vara såå stolt och peppad att göra det igen.



It's in your head <3

v

klockan 00:35:47, den 2012-02-03.
URL: http://vwillmakeit.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?