motivationstips?

Inget har gått som planerat idag, 
Jag ligger absolut inte i närheten av dagens mål
och jag kom aldrig iväg på SH'BAM-passet som tänkt. 
Är sjuk & bakis och hatar världen idag, så jag har stannat inne hela dagen. 
Imorgon blir det så nya tag!
Ska fasta och träna. 
Ingen mat och massa fettförbränning. 

Problemet just nu (förutom att jag är sjuk och suger) är att motivationen har hamnat lite ur balans. 
Skulle verkligen uppskatta att få lite motivationstips av er. 


♥ kommentarer på inlägget:
dess säger:

Åh min motivation är också otroligt svajig just nu.. tror bästa sättet är att kolla på tränings/fit/health bloggar och ta åt sig av alla "giving up is not an option" osv. Brukar funka och jag brukar bli mer peppad! :) Lycka till, kram! <3

klockan 16:26:47, den 2012-02-12.
URL: http://donteatthat.blogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?