do what you can.

vågen visade 3 hg ner i morse; 66,1 kg.
nöjd eftersom jag inte alls kände mig nöjd med gårdagen.
1,1 kg kvar till nästa målvikt! 
har beställt massa böcker + förbokat the sims 3 showtime, 
fast jag egentligen inte har råd. 
så det får bli min belöning. 

imorgon har jag ett möte på arbetsförmedlingen. 
då ska jag få veta om det finns möjlighet för mig att praktisera där jag verkligen verkligen vill det. 
lite nervöst sådär. 

dagens planering är att storstäda här hemma. 
en promenad ska också hinnas med. 
ingen aning hur jag ska göra med maten. 
mår illa nu. 

jag har förresten struntat i min Tiah Thin Diet för tillfället, 
ska istället sikta på att hamna på minus varje dag, 
fast ingen förbestämd siffra.

♥ kommentarer på inlägget:
Jolina säger:

Du har gått ner 9,3kg på mindre än en månad!! Inser du hur bra det är?? Hur lyckas du? Berätta!

klockan 19:39:20, den 2012-02-29.
URL: http://Deardiary.devote.se
Jolina säger:

Du har gått ner 9,3kg på mindre än en månad!! Inser du hur bra det är?? Hur lyckas du? Berätta!

klockan 19:40:44, den 2012-02-29.
URL: http://Deardiary.devote.se

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?