day 19-25

Känner att jag vill börja blogga lite mer igen,
har hamnat lite efter med det.
Börjar med att komma ikapp lite med 30 days listan.


day 19: when is the last time you at fast food?
pinsamt, men igår/lördag.


day 20: favorite diet?

Har egentligen ingen. Trivs bäst med att hamna på minus i kaloriintag och att träna varje dag (mer eller mindre länge).


day 21: what are your clothing sizes?

ännu mer pinsamt ju... fast jag vet inte, har gått ner såpass mycket nu att jag gått ner i klädstorlekar (förutom på bh:ar ;))
skulle tro på att jag mest ligger på 38. S eller M. vissa 36-kläder sitter också bra, till och med.


day 22: what was your lowest weight? how and why did you gain?

åh, jag vet inte riktigt hur lågt jag hann. 52-53 kg tror jag. mediciner och tröstätar/hetsätar-period (utan mia) och ny kärlek var väl anledningen till att jag gick upp igen. slutade träna också.


day 23: did the media play a role in your wanting to lose weight?

nej.


day 24: how do you feel about the terms pro-ana/pro-mia?

jag förstår inte riktigt vad som menas med frågan?


day 25: have you ever purged? if you have, describe your first experience.

purge kan väl betyda både laxera och kräkas väl? men jag har gjort både och,
och det känns omysigt att beskriva det så jag låter bli.


♥ kommentarer på inlägget:
dess säger:

Sv: Tack vad glad jag blir! :D

Ja pass är otroligt kul, plus så vill man inte ge upp lika snabbt då!

kramkram! :)

klockan 07:15:35, den 2012-02-13.
URL: http://donteatthat.blogg.se/
W säger:

kul att du vill ta upp bloggningen lite mer!

klockan 07:29:48, den 2012-02-13.
URL: http://proanalife.webblogg.se/

kommentera här:

♥ ditt namn eller din alias:
VIP? ♥

♥ e-post: (som bara jag kan se)

♥ länka till din blogg här:

whatzzz uuup?